Thursday, October 09, 2008

Faeries do exist

Salve!

Jag är som kanske bekant ett stort Brian Froud fan. För nån minut sedan (!) fann jag denna video på YouTube. Vad skall man säga? Om inte Brian är en pagan innerst inne så vet jag inte vad. Jag har själv sett älvor/faeries och instämmer med honom 100% gällande att de existerar och hur man ser dem.





Om man är intresserad av vad jag hittar för saker på webben kan man hålla koll på min twitter, min FriendFeed och kanske framför allt min Tumbelog.

--- Signe Dig ---

/ | \ Taran MacDuir

1 comment:

Neina said...

Salve själv! Håller helt med honom om att man inte ser dem med ögonen, utan, som jag personligen uttrycker det, med något bortom/inom. De är ena roliga och besvärliga ena, och bör respekteras precis som alla andra varelser som vi delar vår existens på denna jord med. Floreat!