Friday, September 12, 2008

Ursäkta tystnaden

Generellt skall man inte be om ursäkt för att man inte har uppdaterat sin blog på lång tid, men jag känner ändå att jag vill be om ursäkt för min långvariga bortavaro. Skälen är många, och jag skall inte lista dem här, men vad jag vill säga är att jag skall försöka att häva tystnaden och ta upp tråden igen.

På den hedniska fronten går det lite trögt. Förvisso är jag med på olika små events som LuPaS, Hyllebær och HokusPokus gruppen, men jag har inte gjort något själv på länge. Det känns som att det är dags att göra det snart. Jag funderar på att ta någon eftermiddag å göra en fotoexkursion. Jag har blivit fascinerad av svampar, så lite foto av skog i höst dräkt och mystiska svampar skulle vara kul. Av personliga skäl får jag dock se tiden ann lite just nu. Tänkte dock att en kort uppdatering skulle vara i sin ordning.

--- Blessed Be ---
/ | \ Taran

No comments: